دلفان سایبر
دلفان سایبر

دلفان سایبر

ناوشکن‌های «دنـا» و «دماوند» سال ۹۸ به ناوگان نیروی‌ دریایی ارتش ملحق می‌شوند

ناوشکن دنا و دماوند سال آینده به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شوند به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امروز (یک‌شنبه) در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور این نیرو در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر،با اشاره به حضور شبانه‌روزی نیروی دریایی ارتش در دریا‌های تحت حاکمیت کشور و دریا‌های مجاور، اظهار کرد: امنیت به صورت کامل و پایدار در این منطقه برقرار است و به واسطه حضور فرزندان این مرز و بوم در دریاها، هیچ‌گونه ناامنی وجود ندارد.

بیشتربخوانید: رزمایش‌های مشترک دریایی در دستور کار

اعلام آمادگی بیش از ۴ هزار دانشجو برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب» + لینک پیوستن به پویش

اعلام آمادگی بیش از ۴ هزار دانشجو برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب» + لینک پیوستن به پویش بیش از ۴ هزار و ۲۷۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور با پیوستن به پویش بزرگ «دانشجویان کشور در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب» آمادگی خود را برای تحقق مطالبات و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام کردند.

بنا بر این گزارش، این پویش روز گذشته به همت جمعی از دانشجویان راه‌اندازی شد و در این مدت یک روزه توانست بیش از ۴۰۰۰ هزار دانشجو را با خود همراه کند.

گفتنی است از همه دانشجویان که آینده سازی ایران اسلامی را سهم خود می‌دانند برای پیوستن به پویش دعوت شده است.

لازم به ذکر است، دانشجویان برای پیوستن به این پویش می‌توانند از طریق آدرس   https://telegram.me/game_dovom_bot اقدام کنند.

پهلوگیری ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

پهلوگیری ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس/ ناوگروه شصت و یکم عازم ماموریت شد

 به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم استقبال از ناوگروه ۶۰ اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی نداجا متشکل از

ناوشکن بایندر، ناو لجستکی لاوان و ناو لجستیکی بوشهر که بعد از گذشت ۵۲ روز و طی مسافت ۵۶۰۰ مایل دریایی و حضور در بنادر کلمبو کشور سریلانکا و مسقط کشور عمان به کشور بازگشت.

بیشتربخوانید:پهلوگیری ناوگروه شصتم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس

لحظه به هلاکت رسیدن یکی از تروریست‌های حمله نیوزیلند +فیلم

لحظه به هلاکت رسیدن یکی از تروریست‌های حمله تروریستی نیوزلند +فیلمروز گذشته وقوع جنایتی هولناک در نیوزیلند باعث شوکه شدن مسلمانان جهان شد. ظهر جمعه گذشته به وقت محلی (بامداد به وقت تهران) رسانه‌های نیوزیلندی از وقوع حمله‌ای مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند که در پی آن  نفر ۴۹ کشته و ۳۰ تن دیگر مجروح شدند.

مشاهده فیلملحظه به هلاکت رسیدن یکی از تروریست‌های حمله نیوزیلند 

چرا سلبریتی‌های ایرانی نمی‌گویند «من هم مسلمان نمازگزار هستم»؟

آنها که برای قربانیان یازده سپتامبر شمع روشن کردند، هیچکدام نمیگوید من هم مسلمان نمازگزار هستم در پی حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند که قلب همه مسلمانان جهان را آزرده کرد، علی علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی و کارشناس سابق بی‌بی‌سی فارسی مطلبی را در خصوص سکوت غرب‌زدگان در برابر این کشتار تروریستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

علیزاده در اینستاگرام نوشت:

«لیبرالها، سکولارها، روشنفکران همه خاموشند. آنها که برای قربانیان آمریکایی یازده سپتامبر شمع روشن کردند، که برای کاریکاتوریستهای هتاک فرانسه مقابل سفارتش جمع شدند و با بغض گفتند من شارلی ابدو هستم، حالا همه ساکت شده‌اند. هیچکدام نمی‌گوید من هم مسلمان نمازگزار هستم.

بیشتربخوانید:چرا سلبریتی‌های ایرانی نمی‌گویند «من هم مسلمان نمازگزار هستم»؟