دلفان سایبر
دلفان سایبر

دلفان سایبر

بازتاب سخنان بیرانوند درباره راز مهار پنالتی رونالدو در رسانه‌های پرتغالی و کلمبیایی



رمزگشایی دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره چگونگی مهار ضربه پنالتی رونالدو در جام جهانی روسیه، مورد توجه رسانه‌های پرتغالی و کلمبیایی قرار گرفت.


  

 به تازگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با نشریه سان گفتگویی انجام داده و در جریان این گفتگو درباره مسائل مختلفی از جمله چگونگی مهار ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز صحبت کرد. آن بازی به لطف درخشش بیرانوند با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حالا پس از گذشت چند روز صحبت‌های او تحت عنوان «راز مهار پنالتی رونالدو» در رسانه‌های پرتغالی و کلمبیایی منعکس شده است.روزنامه‌های معتبر «رکورد» و «ابولا» پرتغال و سایت کلمبیایی «تورسدورس» این بخش از اظهارات دروازه بان تیم ملی ایران را بازتاب دادند.

بیرانوند عنوان کرد، مهار پنالتی رونالدو اتفاقی نبوده و ساعت‌ها پنالتی‌های رونالدو را تماشا کرده است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: من چند پنالتی آخر او، از جمله پنالتی او برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان و اسپانیا را بررسی کردم. او معمولا ضربات خود را به سمت بالا می‌زند. من به پا‌های او نگاه کردم. متوجه شدم که او به پا‌های دروازه بان نگاه می‌کند تا ببیند گلر اول کدام پایش را حرکت می‌دهد و ابتدا به سمت راست حرکت می‌کند یا چپ و بعد به سمت مخالف ضربه می‌زند بنابراین من صبر کردم تا ببینم پای چپش را کجا می‌گذارد. قبل از آن بازی، با کارلوس کی روش و دیگر مربیان همه چیز را مرور کردیم، آن‌ها به من گفتند آن لحظه را در سرم تجسم کنم، مانند یک فیلم.

بیرانوند که دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند، افزود: "من همیشه می‌خواهم که عامل نتیجه گیری تیمم شوم، حتی اگر ما یک بر صفر پیروز شویم و من گلزنی نکرده باشم، اما می‌توانم برترین بازیکن میدان باشم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.